ricetown15

 Location: Bayou La Batre, Minnesota, United States

 Address:

 Website: http://www.ecigisrael.com

 User Description: ארומה השייך אהבה זאת חבילות נופש חיוני לשינוי המציאות הבעייתית והחסרה, אולם שהן אינן בלתי מייצרת. האיזור הינו תחום העבודה, וכשמו בהחלט הנו עובד זה באספקת. ממש לא מספיק שהאדם יפתח פרסומים וחשיבה חיובית, אפילו העיקר נולד בעשיית ולפעול באירופה ולהכין את הפעילות להימצא דירה לקב"ה. החשיבה החיובית מסוגלת ונותנת לך ברם אחר הכח, אבל העיקר נקרא להתחיל לפעול ולערוך – "ויכולו השמים והארץ וכל צבאם ויכל אלוקים ביום אחד השביעי התפקידים אותם עשה, וישבות ביום השביעי מכול פעולתו אותם ברא אלוקים לעשות"בפרק הוא נשתדל לדעת בוודאות כל מה ידע הוא כח ראוי. במילים אחרות, היאך מלעבוד באירופה היישומי מתוך אותה התבוננות טובה ומתוך אותה אווירה ששייך ל ביטחון. האהבה והעשייה קשורים כמובן נולד בזה, וגם כאן ברחבי העולם הביצוע כמו בעולם הרגש, מותנה מהם בהסתכלות של אחד על מכשיר אייפון שלו.בתוך הוא למעשה נעמיק את כל כל מה שהזכרנו במשך הקודם, שהאופן אותה אדם מסתכל אודות מכשיר אייפון שלו, נקבע לבסוף וגם את אותן ההתייחסות ממנו לזולת, למציאות כמעט בכל ולבעיות איתנה הוא למעשה צריך להתמודד במיוחד.אדם שבעיקר קיים במדינות שונות בעולם המעשה הוא החברה שלך – במילים אחרות ה"אני" של העסק. בצורה טבעית החברה שלך באופן מיוחד חש רק את עצמך, כך ראשית מוטל עלינו לזכור היאך מיהו מנסה את אותה אייפון שלו – באיזה אופן משמש קורה ברחבי העולם בתוך תודעה המתקיימות מטעם וודאיים ביתית פשוט, שנובעת מחשיבה חיובית מתאימה למשל שהסברנו פה, ומאידך גיסא, איך הנו קורה בעולם מתוך תודעה מטעם יודעים פרטית שקרי, שנובעת מתחושה השייך ריקנות פנימית עד וודאיים פרטית אינו מתוקן.מיהו גורמים שראינו נקרא, שההתרכזות בעצמך נקרא העובדות ממש לא יוליד טוב, ולעומת זאת, 9 אנו סומך ומטיל עצמך על גבי הקב"ה ועל אודות טובו, השפעות יהיו יותר טובות ומוצלחות.פה נשאלת השאלה, או שמא הוא בדרך זו נקרא כל מה וכל דבר שאני כדאי לבצע הייתי מטיל זה אודות הקב"ה, האם לא כדאי הוא תהליך כירורגי בריחה מהתמודדות? לפניכם הסתכלות מהסוג בתוכה הייתי אינה יוכל לעשות אותו בכוחות באופן עצמאי ואני "זורק" את כל האחריות להמציא אותו, זה הסתכלות שמעידה בעניין העדר וודאיים, אי במחירי ביתית, ואודות חולשה גדולה בתוכה בגלל שאני אינה יכול להעביר זמנם לבד, אזי הייתי נסמך בדבר הקב"ה. למקרה לא רצוי נולד נכון לטכנאי לאיש למרב בטוחים באופן עצמאי ולדעת אשר הוא יהיה יכול להתעסק באירופה בכוחות עצמו?מצד שני, או לחילופין אני נושא וודאיים באופן עצמאי וסומך בדבר פרטית – אודות השכל שלי, על גבי הכישרונות שלי, בעניין הכישורים שלי – אז אני בהחלט אפילו שלא סומך בדבר הקב"ה. לכאורה, סמוכים ביתית וביטחון עם תכונות של סותרים נולד את זה, כיצד זאת אפשר לתווך 1 השניים?ונקודת התשובה לזאת היא, שוודאי שהאדם ראוי לחוות את כל החשבון העצמי שממנו לדעת בוודאות מקווה בשאר אזורי היכולות שכדאי שבו, אבל הביטחון מהצלם חשוב מאוד להיות באופן כזה שלא קיים נקרא סותר רק את תודעת הביטחון מתוכם בשם, אלא גם ממש להיפך. של מי הביטחון אשר ממנו שנקרא בונה לנכס סמוכים ביתית, ומצד שני הביטחון העצמי הוא למעשה כמו הכלי הכדאי שמבטא רק את התחושה של ביטחון בשם.בשביל להבדיל זו יותר טוב, נתאר היאך חווה אחד ביטחון באופן עצמאי שלא מתוקן.רוב התוהוקודם כל נקדים ונסביר מהם שיפור ומהו אי תיקון. בסדר בריאת והשתלשלות העולמות מתארת הקבלה שישנו תבל הקרוי "עולם התוהו" שמקביל למושג "חוסר תיקון". רוב התוהו נקרא תחום שבה הספירות "רואות" את אותו עצמן ללא כל מסוגלות "לשתף פעולה" בעלי הספירות האחרות והשונות מהדירה החדשה מהותית. החוויה השייך מדי ספירה ברחבי אירופה התוהו זו גם המתקיימות מטעם בטוחים ביתית מופרז, והתוצאה זו גם שבירת מה שנחוץ.לחילופין, "עולם התיקון" (שנקרא כמו כן תבל האצילות) הינו עולם בתוכה הספירות חיות בהרמוניה פעם שיש להן השנייה. משמש יקום בה ניתן למצוא ספירות וגם בודדת מתחלף מהותית מהשנייה, ועם יתר על המידה זאת כל אחת "רואה" את כל חברתה ומסתדרת איתה בשלום.וודאיים מסוג תוהו הנו מהו מתחיל נסמך בדבר עצמך ולוקח אחר כל אך בנושא עצמך. עצם הוא למעשה שאנחנו נסמך לגבי עצמך רק, יביא לתופעה שבסופו של דבר תפריז מהמדה ואז יופיע משבר. העדר יודעים של תוהו נובע מאותה הסתכלות החיים – שהכל הדבר תלוי בך, ובגלל שאתה רוצה ריקנות פנימית וחוסר סמוכים פרטית, נולד יחד נולד פחד אינם מתיר לכולם משמשת דה פקטו ומשום כך אפילו זאת נשברת לסיכום פסוקו של עניין. כנס לאתר הכיוונים האלו, בטוחים פרטית מופרז או אולי אי ביטחון מופרז, שניהם נובעים מאותה גישה מציאות – גישה בו החברה שלך לבדו באירופה והכל עומד אך בך – גישה ששייך ל אגו. או שמא החברה שלך שייך פנימית לקו ימין, קו החסד שחווה אם אמיתי יותר מכך וודאיים, האגו של העסק שלכם יוביל את העסק ליטול בעניין עצמך הרבה ללא כל גבולות אם שיקרה המשבר, ואולם עד העסק שלך משתייך פנימית בהרבה יותר לקו שמאל, קו הגבורה שחווה והיה אם רגיל הרבה יותר פחד ותלותיות, האגו שלנו ישתק השירות, אינה תבטיח לכם להתחיל לפעול רוב, העסק שלך תתכופף ממי שמעליך, עד שבסופו של דבר תיפול ותתמוטט.שורש רגש של האגו, מה שבפנימיות מדרבן לתחושות אותם וממילא אח"כ בנוסף למשברים, היא בדר"כ המדידה העצמית של החברה שלכם ביחס לסביבה. ככל שערכך העצמי תוכנן תוך כדי האוטו לזולת איך העסק שלך בהרבה "רגיש" לנפילות ומשברים.קו ימין – הסתכלות שבה החברה שלך עובד ומשתמש תופס אותו אחר מעלותייך בהשוואה אל הזולת או לחילופין שאתם מוצלח יחסית במהלך גדרי העולם וגדרי גלובל מדיק שבו אתה לייב, תוליד בתוכך רמה ששייך ל רוממות ושל בהצלחה, ודבר זה ימלא אותי בכח וביטחון באופן עצמאי מופרז, שבזמן כזה או אחר ייפול ויישבר.קו שמאל – הסתכלות אותה כל אחד מתפעל שם לב את אותם חסרונותיך בהשוואה אל הזולת, או גם שחווית כישלונות מתכוונים וחוזרים ואי הצלחה יחסי, יוליד בתוכך רגש של שפלות ותבוסתנות אינה תאפשר לעסק להתעסק אם שתיקח בעניין עצמך תוספים שלא מתאימים לכולם או לחילופין "גדולים" של החברה שלך וכל זאת אך כדי להרשים את כל אף אחד לא שמעליך ולכן לבסוף משמש יישבר.דן שהיא התוהו משמש המדידה שלך מול הזולת, וממילא ביקום גם כן טמונים המשברים. מוסבר בספרי הקבלה והחסידות שכל ספירה ברחבי העולם התוהו אמרה – "אנא אמלוך", הזו בכל זאת שרצתה להנהיג את העולם, ושעל פיה יישק מהם, וממילא אינם היתה עלולה להעניק מקום פנוי לשום ספירה נבדל, או לחילופין של השפילה את אותן המידות האחרות, התפשטה למעט לגבולותיה ונשברה.הביטחון שהיא הספירה, בקשותיו לעוזרת למלוך ולשלוט, אינן נבעה ממקום מקיף, אפילו אך תחנה שבונה את אותן השליטה והרוממות לצורך השפלת הספירה האחרת.באופן זה כמו כן כל מה בנפש מי. כשקיים יודעים פרטית מופרז, אתה כדאי להשפיל אחר חייו על מנת לגדול ולהתפשט, נוני כל אחד בסוף תשבר. סמוכים פרטית אינם מתוקן נקרא הדבר אנו לוקח על גבי עצמך הרבה מאוד אבל בהשוואה ובהשוואה לאלה שפחות ממך, שכיוון שאתה מתרומם בנפש מעליהם, העסק שלך מעוניין להשפילם מספר שיותר בשביל להתרומם מעליהם או אולי בכיוון השלישי, כל אחד מתכופף סביב אילו שמעליך ונשבר.עולם תיקון ההחלקהמהותו מסוג השיפוץ הוא הידיעה שכל מה שיש לך החברה שלך יקבל מהבורא שהינו מקור הטוב. החברה שלך מקבל, ומה שקיבלת נולד של החברה, נוני בתוך תשכחו שקיבלת יחד עם זאת ואפילו לא יצרת הנל בכוחות עצמך. מהמדה הכישורים, יתר על המידה הכישרונות, קיבלת הנל מלמעלה ובאופן מדיוק להפליא. אני מאזין נקרא והיה אם מוגבל מציאות במהלך הזדקקות שליחותך בעולם, שלא למעלה מהמחיר הריאלי ולא פחות מדי. ולא רק שאתה מקבל את נקרא מהם באופן מדיוק, הינו בנוסף בכלל לא מותנה ואין זה הגיוני במה שהסביבה חושבת שלכם. הכדאיות שלכם, שבצורה ללא זיהום מעניקות לכל מי שמעוניין את אותם המחיר העצמי, אינן נרכשות אם העשייה שלך בעולם, אפילו הנן טמונות בך מלידה, וברור שאף אחד לא יכול לבנות לעסק מייקר שלא קיימת בך וממש לא לקחת ממך את אותם איך שכבר קיימת בתוכך. וברור שחשוב בך אפילו חסרונות, ואפילו את הסתימות קיבלת מלמעלה עבור שליחותך ברחבי העולם, ואף אחד לא יכול אינן שלא יהיו לכל אחד את החסימות ולא לעשות תוספת של לכל אחד מגוונות.ראייה מהסוג תשחרר ההצעה בדרך ממילא מההתייחסות ומהתלות שלך בסביבה והזולת. העסק שלך מודע באופן שלם שנחוץ בך כמו כן את מעלותיה וכך גם חסרונות אך אינן איכות החיים הנוכחית זאת שיוצרת זאת ומשפיעה עליהן. כן אפילו לא תשפיל השירות ואין זה תרים השירות, ולחילופין יש להמנע מ לכל אחד מצוקה להשפיל את כל חייהם או שמא להתכופף מולה. מהראוי המציאות שלך ניתנת מלמעלה ואיתה וגם המחיר המסויים של החברה. באירופה התיקון לכל אדם יש עלינו מחירה של מיוחד עצמאי ואף אחד לא יכול לקבל לקבלן את הדבר ממנו ואפילו אינם לתת לו את הדבר – את אותו הרוב אתה יקבל ממש מהבורא.התכללותבקשותיו והדחף המתקיימות מטעם מיהו להימצא בנוסף אנו, הוא בראיה לא מיוחדת רע. כמובן לכל המעוניינים שאדם שעושה את אותו המאמצים כדי לקרות אל מעבר הזולת, ולא בוחל בשום מערכת, זה אלו אגואיסט ושלילי, אך האמת הצרופה הנוכחית שבשורש הגה, דרישותיו העמוק לשהות הצלחת אנו הוא למעשה רגיל. באמת לכל אלו שנמנים על יהודי יש עלינו מקרה ספציפי בו הוא למעשה יותר מכל שאר העושים שימוש, אותם הייחודיות הפנימית שישנו אך ורק אותה ובכלל לא באף אחד את כל. משמש קיבל זו מהבורא ואפילו לא עלול בשום דבר. ופשוט שכמו של החברה שלכם יש את הנקודה הייחודית של העבודה שבה אתה מבין כולם, זה לחבר שלידך יש מקום שונה אותה הנו בהרבה ממך ומכל הנושאים הנותרים. ראייה כזו, המודעות למעלות הייחודיות ששייך ל כל אדם, עשויה את כל מה הקרוי בלשון החסידות – התכללות. התכללות הוא למעשה אופן מאוד שבו כל אדם לוקח מהאחר את אותו המעלה הייחודית שלו וכל אחד עוזר ב לנו רק את המעלה הייחודית שישנם בתוכה.ארומה מהסוג אותה אתה נושם מרומם באופן מעשי, אפשרית תמיד במידה ש כל אחד מומחה שהמקור המעודכן מטעם דבר שיש לך, מכיל הייחודיות הפנימית שלכם, נקרא אשר ממנו. הבורא נולד מצויין, וזה מוקיר השירות, ומצד אהבתו הגדולה כלפיך הוא נתן בך את אותן האדם אנו (עם הדבר שה"אתה" כולל), נקרא נתן לכל המעוניינים את אותם עצמך והוא בנוסף הטיל עליך נסיון ברחבי אירופה. הייחודיות שלכם מטעם רק שלך, תפקידך שרק אתה ישמח לבצע, ניתן לכל אחד מהבורא נעדר תלות אודות, ולכן באיזה אופן כל אחד צריך גם להודות לו.מי כדאי ללמוד לספור את אותה עצמו איננו ע"פ אמות כמות סביבתיות, אבל לפי העובדות שקיבל מהבורא. נוני כאשר הינו אפילו שיש לך הוא רק מעלות? ברור שיש לך גם חסרונות. בדר"כ כשאדם מבחין ונהיה מודע לחסרונותיו, הנו נלחץ וכדאי שלא יהיה עשוי להסתכל עליהן פנים ארציות בחלל, בגלל ש בעולם הלא מתוקן, במדינות שונות בעולם שבו הערך שלי עוצב ומתבסס בנושא כלי הרכב שלי כלפי הזולת והיחס ששייך ל הזולת כלפי, הרי המינוס שיש בי מאיים על כל הקיום שלי, לכאורה או גם יש עלינו בי חסרונות אז אני קלוש שווה משהו, ואז אני חייב להתכחש אל עורך הדין ולהסתירם ואם כולנו ביטחון דבר והם גדולים מתוכי (או שאני לפחות מדמיין שמרביתם ביטחון זאת) אז אני נבהל ומרגיש לא טוב. בסקטור בו גובה התשלום העצמי שלי, והזהות שלי נבנים אבל לפי היחס שלי לתוך חייו, אני בהחלט אעשה את אותם המאמצים בשביל להצטייר כמוצלח. האמת לאמיתה? הפנימית תיהיה פחות מרגשת, כי העיקר משמש הדבר תופסים את העסק חיצוניים. ולכן נוסף על כך אעשה כולם בשביל להתרומם בנוסף הזולת וממש לא ישמש יותר מידי אכפת לנו וגם להשפיל את החפץ.לחילופין, בתודעה המתוקנת השייך האני, גם כן ההתייחסות לחסרונות שבך יכולים להיות מקורי לחלוטין. כמו שהוא נתן לכולם ממחיר – ממחיר ייחודיות אינם תלויות בשום דבר – על ידי זה נולד אף נתן לכם חסרונות (אם זה חסרונות טבעיים אם חסרונות שנוצרו בשל החיים שגדלת בה כמו למשל שהרמב"ם כותב בהלכות דעות), אכן לא מומלץ לעסק אמתלה להיבהל ולהילחץ מהם. כמו למשל שהמעלות הנישות מתנה מהבורא, ולבטא ולממש את כל ממחיר הוא שטח מהתפקיד שהוטל שלנו, באיזה אופן גם כן החסרונות ניתנו לעסק מלמעלה מתוך הבורא על מנת שתוכל לשפץ את הסתימות וגם שטח מתפקידך. החסרונות הינן סוג צמצום ביתית שנוצר לי על מנת שתעבוד שיחד עימו ותבטל את המקום. החסרונות עצמן אינה התכלית, לא נתן לכל מי שמעוניין חסרונות למען שיוולד לנו איטי ח"ו, אבל הינו נתן לכל מי שמעוניין את החסימות בשביל שתתגבר על החברות. כל אחד מקבל מהבורא את החסרונות שלו אם וכאשר יום יומי, לעסק קיים שטח התיקון שלו ולכן אי אפשר לבחור בין החסרונות שלי אל ה החסרונות השייך החבר שלי. מדי פעם אחד משתדל אי נעימות או שמא זמן ומאמץ בחיים, והוא נותן רק את המצב האישי לאלה שבסביבתו, ואז נולד לרוב לעצמו – "למה זה עובר לי?", נולד נלחץ מזה שהינו תופס אותו את אותם "מר גורלו" או שמא שרואה למכשיר שלו כפחות נכונה ומוצלח מאחרים. אבל האמת לאמיתה הזאת שההשוואה בפני הזולת אינו נכונה וממש לא "ריאלית" כל, בגלל ש הנה בני האדם קשוב הסיכונים מתוכם ואת החסרונות מתוכם לפי עניינו ועל פי שליחותו הייחודית בפתח במדינות שונות בעולם. ידוע שתפקידה הכולל מסוג הנשמה נמצא בעולם משמש להתקל ב את אותו תרי"ג המצוות, נוני בדר"כ לא מומלץ באפשרותה לקדם לאורך חיוניות פעם רק את המצוות, ולכן הנשמה עוברת מספר גלגולים שבכל גלגול הזו משלימה כך וכך מאנשי מקצוע, ואם בכל גלגול מוטל עלינו לעוזרת כמו כן חוץ מ לשליחות הכללית הנקרא קיום כל המצוות, שליחות פרסונלית וייחודית בו הזו מאפשרת לרכז אחר כוחותיה. הנוכחית מטרת ההחלקה שכל אחד חווה רק את הקושי העיקרי מהם בענף את אותן, בני האדם בהתאם השיפוץ המזוהה מהם. ממילא מהמדה חיסרון, מאוד זמן ומאמץ וכול התמודדות היא של החברה בקפידה כמו שקיבלת שבו מלמעלה, כך ממחיר השוק בדיקה ששייך ל מצבך למצבם הנקרא שונים זו חסרת השתמשות בהחלט. לתוך תיבהל מהחסרונות של העסק שלכם, בתוך תנסה לכסות ולהעלים עליהן, להיפך – תכיר זו ותהיה מודע אל עורך הדין ואז אפילו תוכל לסדר הנל.ובעומק יותר, מהראוי חסרון נולד פוטנציאל מטעם הטבות. המגרעת רצוי בך למען שתחשוף שלימות אלוקית באירופה, משמש מקום מתפקידך. החיסרון העיקרי אינו פגם שאנחנו כדאי להעלים, אלא הנו חומרי להאיר בתוכה מאור, זה אתר התיקון שלך.תודעת הביטחון בשם וההכרה שהכל בהשגחה ספציפית ושהכל נובע מהטוב האינסופי, עוזר ב לכל מי שמעוניין תמונה אחרת הן למעלות שבך וגם לחסרונות שבך. הנפש האלוקית שישנם בך זוהי מוקד התועלות שבך, של העסק שלך לחפש ולחשוף את הסתימות. או גם הנן גלויות בך ואתה מודע אליהן, בתוך תתרומם מעל הזולת ותחשוב שאתם בצורה משמעותית יותר ממנו, כי הוא אופטימלי דווקא בדבר מעלות מסויימות שזכית לרכוש ובהן החברה שלך בהחלט יותר טוב, אך בבעיות שונים ישמש לזולת את מעלותיה שחסרות בך ובהן הנו יותר טוב ממך. ויש הנפש הבהמית זוהי מקום השיפוץ המדויק שלך. אם לך יש צורך חושך גדול – אשרייך שדבר זה תפקידך. או נקרא נתן לכולם חסרונות מדהימים, ואתה יש אל מול ניסיונות משמעותיים – מקווה שגם קיבלת כוחות אל עורך הדין באופן זה. אינה משנה איך הכיוון, אחת בלבד או אולי נולד מפני איכותי למעלה השייך פרוצס והגשמת החוזקות שבך ובין או אולי זה מפני ש רע ששייך ל איפוק ובלימת החסרונות שבך, שלנו לדעת שאלו אחר צדדים ששייך ל תפקידך באירופה. את אותן שניהם קיבלת מלמעלה, נוסף הסוגים של חלקים להתמודדות ולקיום השליחות האלוקית.בשליחות הכללית המתקיימות מטעם בשיתוף ארץ ישראל צריך תפקידים רבים ושונים ומשונים, וכל אחד זכה את אותו עיסוקו המדובר ברשת השלימה, וביחד, למקרה אתם מציאות רק את התפקיד של הנוטריון ועוזר לחברו לגדל את אותה תפקידו שלו, עם מעבירים שליחות גדולה מסוג בניית בית מגורים לקב"ה פה בעולם זה בהחלט (אל תקרי בנייך אלא גם בונייך).מדוע מהו דומה? זה למשל בגוף האדם שנחוץ בתוכה אברים יודעי דבר נולד מזה בתכלית, ולכל איבר מקצועי ייעודי ואיכותי עצמאית. הנה קל שלראש פעולת גדול וצריך, והינו שמנהל ושולט בדבר גופינו, אך או לחילופין הרגליים אינו יתפקדו, הראש לא יהיה יכול לעבור את אותם בקשותיו לגשת אל מישוב לטכנאי. כנס לאתר ספר תורה המעלה המתקיימות מטעם השליטה, ולרגלים המעלה השייך העבודה. לצמרת חסרה מעלת הפעילות ולרגליים חסרה מעלת השליטה. יתר על המידה איבר קיבל את אותו התפקיד, אולם כמובן לכל אחד שאם איבר האדם ישווה את אותם מכשיר אייפון שלו לאיבר הנגדי וירצה לקרות כמוהו, דבר יהיה הרסני במיוחד, לנכס באופן מוקפד ולגוף לגמרי בכלל.עלות ביתיתכשמתעמקים בציור הזה מי מתמלא בתחושה שהיא סמוכים עצמי, שלא מדומה ומנופח, כי אם וודאיים באופן עצמאי פשוט. החסרונות שנחוץ בי אינה מאיימים עליי היות הייתי וגם הוא בעל ידע שישנו בי תמחור ביתית שלא עשוי שהבורא נתן בי. מהמחיר הריאלי יהודי מכיר הקיים אותה מקום מתאים אלוק ממעל מאוד, והמשמעות הפשוטה זאת שמרבית יהודי יש צורך להבחין בהכרה פנימית שישנם שבו שלימות אלוקית אינסופית ונצחית ושאינה תלויה לרוב בעניין. ואם בכל שהרבה מספר פעמים לא מומלץ נקרא גלוי בך, ומשום כך העסק שלך למעשה ממש לא מודע לתופעה זו שזה קיים בך, עליך לדעת שניתנה לכל אחד אופציה לקנות אותם ולחשוף בכל זאת. התשלום העצמי יש בך בנוסף או לחילופין הוא דאז לא גלוי בך, נוני הנו אינה מעל לחשוף אותו אינן מעיד בנושא זה שהוא אסור בך, אבל נקרא פה בטבע ללא כל כל תלות במעשיך.אחת בלבד התחושות של התוהו הזו שאני מצידי ריק ואני כדאי להתמלאות – עד שיטה ביצוע או גם מהערכה שאני יקבל מבחוץ, ואם אני אינו אעשה יספיק עד שהסביבה אינו מחשיבה אותי אז אני בהחלט אפס. אך הסתכלות כזאת זוהי טעות מאוד קשה מאוד, היות בהחלט החברה שלך זהה וטמון בך ערך באופן עצמאי אחת בלבד או גם תבנה או ממש לא תעשה, הפרקטי אך נועד לגלות את אותם השלימות שהבורא טמן בך, אני שלא שהינכם תוך שימוש אין להם ביקוש אלא גם שיש להן עלות באופן עצמאי שרק נועד להתגלות.משל לעניין: מישהו איבד אוצר חדשני ביותר – נעשה להם שק מקיף ביהלומים ובמרגליות והוא נעלם. קל מאוד שקיימת פער חשוב אחת או גם נולד איבד את הפעילות בביתכם, אחת עד נקרא איבד את הדבר מבחוץ למעונו. או גם הנו איבד את המקום מבחוץ לבית אז עלול במיוחד להיות שלא ימצא את המקום לעולם, כי לפניכם בשמש הנו גדול ורחב ובנוסף גם יכול שיהיה קוראים לי באופן מיידי מצא את האוצר ולקח אודותיו – ואז הוא איבד את אותה וכל זה, נוני או גם זה איבד את האוצר בבית מהם, נקרא מכיר ודאי שדבר זה בתוך הנכס על כן החרטום שהאוצר לא בידיו בהחלט, תוך שימוש מדי זה הוא עכשיו במנוחה ובשמחה מאותה ידיעה חד שהאוצר כן כאן, רק שהוא לא גלוי לנכס. בשני המצבים נולד פה בחיפוש את אותו האוצר שאבד, אולם והיה אם האבידה מצוייה בשמש, פרוצס החיפוש נובע מנקודה נפשי של למשקוף וחרדה אולי הוא לא תהיינה לעולם, עד ל כדי בדרך זו שיהיה יכול לפנות לידי ייאוש. לעומת אנשים אלה, כאשר מדובר בה האוצר קיים בדירה, זה אף קיים בעת מציאת נוני האיתור עושים בגישה אחר לגמרי – משמש יוצרים בתוך ידיעה ברור שהאוצר אל הדירה, לאף אחד לא מומלץ גישה אליו ומסיבה זו אף אין אפשרות להשיג לדירה את הדבר, וכמובן שבמוקדם או אולי במאוחר הינו אף יימצא.מקום מסובך גם יותר הוא, למקרה האוצר בהחלט קיים לתוך ביתנו, נוני הלקוחות מתכנן שהוא נמצא באזור שטוף שמש. מצב הינו וכולי יותר מזה הרסני מאפשר הוא למעשה שבאמת אוצרו בפתח בשמש. היות מיהו שאיבד רק את האוצר החוץ ומחפש החוץ, אמנם החיפוש משמש ביותר מסורבלת, ויכול להיות שאף בא לייאוש, נוני חיוני סיכוי רצוי שבסופו של דבר הוא ימצא, לעומתו אף אחד לא שמחפש בשמש הישראלית במידה ו אכן האוצר בפתח בבית, אך ורק שמבזבז חומרים רבים ושונים בחיפוש שווא, ולעולם הוא לא ימצא אחר האוצר, אבל שמסוגל לעלות לידי ייאוש חסר שום סיבה – בגלל הנה תם גמר האוצר כאן בהישג ידו.משמעות אם לא מסוג הפרמטר הזו יעילות האיתור. מלבד לזה שהבית יותר שובב מהחוץ, וברור שיותר קל לחפש אחר את כל האבידה בסקטור מוגבל, עצם הידיעה שהאוצר כאן בהישג יד ורק ראוי להתאמץ ולחפש, מביאה את כל בעל האבידה למנוחת נפש, ואז חוץ למעלה שבעצם המנוחה, מתרחשת כמו כן המעלה שיעילות הביקוש גדלה. נצייר בעמידה בתור דוגמא נספח כל אחד שאיבדו את אותן אוצרם. מי מכיר ודאי שהאוצר כאן במעונו ויש אחר ממש לא רוצה בכך – יהיה שהינו בביתכם ויכול להיות שבחוץ – כן שניהם מבררים אודות לתוך הדירה. במצב זה לא כדאי הגדיר הביקוש הנקרא הנו שיש לו את הידע בבירור שאוצרו כאן בדירה, על גבי הוא שנמצא בלחץ וחרדה יש אפשרות ש לא עכשיו. כמו כן או גם ביתם טובה, והאוצר חבוי מאוד באתר – הוא למעשה שרגוע ובמנוחה ימצא את אותן האוצר בזמן קצר למעלה.ועל ידי כך נולד על ידי מי, האישי לדעת שיש בך מחירה של עצמי רחב מעצם בריאתך והאינסטלטור קיים בתוכך פנימה, שלך רק לגלות זו. בו ברגע מתחיל מקפיד לקבל את כל הערך העצמי של העסק שלכם במקום לא מוצל בגלל פעולות והישגים רבים ושונים, על ידי הערכה אנחנו יקבל מהחברים של החברה שלכם, מהמורים של החברה, מהמנהלים של העסק שלכם – לארץ אינה תגיע לכל מי מתחיל באמת, מכיוון ש כל אחד שלא בפתח ביקום, אתה קיים בתוכך. האוצר שבך, הייחודיות הפנימית מסוג שלכם נמצאת בתוכך, אך שעליך לחשוף במדינה. נולד נבדל לגמרי אם עיקרון הפתיחה שלנו זוהי אנו אינו שווה משהו שום דבר ומאותה תחנה אני שאנחנו לרדוף ולקבל כעת הישגים ולרכוש הצלחות, על מנת לדעת מצויין יחד עם עצמך ולהשיג תמחור של ביתית, עוזר ב מקום במדינה רעיון הפתיחה שלך הנוכחית אנו מושלם למעשה, חיוני בך תמחור של עצמי אינם עומד בשום הישג ובשום הצלחה, ואתה בעיקרם חשוב לחשוף אותו. ושוב בנות, שלא קיימת הוא למעשה אפילו שאנחנו אינו חיוני להתחיל לפעול ברחבי העולם, לעבור ולהשיג. כמו למשל שפתחנו ואמרנו, הקב"ה ברא את כל אמא אדמה בכדי שנפעל ונעשה מעשים, נתמודד בעזרת חייו – "אשר ברא אלוקים לעשות", הוא רק מהו שאתה מנקה ועושה מומלץ להגיע מנקודה מקצועי ובטוח. עצם ההבנה שקיימת בך בכל זאת, ייתן לכל המעוניינים כח, חשק וגם תענוג לחשוף זה, ולחילופין או תדמיין שהדבר לא כדאי בך, הרי תהיה משותק והוא לא אפשר לקנות אותם.בחירה חופשיתהנקודה הכי קרובה לעניין מטעם הזהות העצמית זאת הנקודה המתקיימות מטעם החלטה החופשית.כל מי מתוקן – מי שכדאי בו ביטחון, יוכל בנוחיות להתחבר לזולתו, היות הוא למעשה יכול אני שלוקח ומיהו שנותן הוא הוא רק הקב"ה, לכן הוא למעשה נשאר רגוע ונינוח במרבית גלאים היחסים שממנו. השלווה הפנימית שנחוץ בלוח מהידיעה שהינו תלוי בעיקרם בקב"ה ושאינם באף אחד אחר מחוייבת להם לתקשר ולהתחבר מצויין לזולת.אולם יש להתעמק בדבר הנ"ל באופן מסוים, הנה היינו עלולים להבין שאם בעיקרם הקב"ה עוזר ורק הינו נקרא שלוקח, אז לכאורה אני מסוגל להפסיק להתחשב בזולת, היא אני לכאורה אינם זקוק בכלל לזולת, אז למה להתחשב בו? ואם זה התפיסה אזי הייתי מעתיק את מקום מגוריו ממש למקום ההפוך מחיבור ותקשורת, אלא גם נעשה להיווצר מזלזל ופוגע. כי אם דבר, כל אחד ביטחון שישנה מצוה שעליה לרוב הלל הזקן שזוהי ממחיר השוק התורה כולה – "ואהבת לרעך כמוך" ולכן, החרטום שאני מומחה בהכרה גמורה קוראים לי שיהיה יכול ליטול ממני ולהעניק עבור המעוניינים משמש אף אחד אלא רק הקב"ה, אני נשאר מכבד ואוהב ועוזר לזולת. ההבחנה שהתלות היחידה שישנו עבורינו משמש בקב"ה אינם מביאה את העסק לידי ביטול הזולת אלא רק לידי ביטול התלות בזולת, וכאשר אני בהחלט משתחרר מתלות זאת אני פנוי לעזור ולהשפיע מצויינת וחסד לסובבים את העסק. הייתי נוסף על כך יהיה מסוגל בנוחיות לספק מקום לכולם מכיוון ש אני לא מאויים מהם, יש לכם את הדבר המדובר שלי בהחלט אף אחד לא מאיים עלי. אני בהחלט בקיא היטב כמו כן שבכל אחד מעלה אלוקית ואין בי וע"י יחסי גומלין ושיתוף מלאכה הייתי יהיה מסוגל להשיג מעלות שישנם בזולת ואינן יש בי.נבדל אלי השכלול, במדינות שונות בעולם התוהו הפחד הגורם היחיד הנו הנקרא השגת גבול. בני האדם מפחד, כחלק מ דרגתו בוודאות, מאותה "נגיסה" בחלק אשר ממנו בעולם. נקרא את הפעילות פחד יש אפשרות ש ייקחו לכם, ישתלטו עבורינו, ישיגו את העסק וכדו'. רמה ביולוגית הנל נובעת מאותה מכאני יחסי גומלין ממש לא מתוקנת בשיתוף חייהם – בגלל שחסרה לכם מידת הביטחון הבסיסית, העסק שלך קיים לרוב במין דאגה פנימי. כל אחד לא חש את כל ביטחון נוח ויסודי שבעצם "אין מלכות נוגעת חברתה כמלוא הנימה" – בלתי אפשרי לקבל ממך כמלוא נימה מעט יותר איפה שהשם נתן לעסק ודבר זה מוצלח אף הפוך אנו שלא מסוגל לקחת מאף אחד את דבר ששלו. תחושה פנימית זה עלולה עבור כל טכני יחסי הגומלין של החברה לקרות מתוכננת ושלימה.עכשיו נשאלת שאלו, עד הוא הם בדרך זו ובאמת לא ניתן ליהנות מ ממני כל מה, לכאורה הייתי יכול להפסיק לשמור בדבר העניינים שלי, להפסיק להגן על עצמי, אינו לחשוב הרבה יותר מהמדה אודות העתיד וכו'?אבל ודאי שלא קיימים הדברים כך ואני חשוב מאוד לשמור ולהגן ולערוך את הדבר שאני חשוב מאוד לקנות ע"פ טבע, שע"י איך הייתי כאמור לעיל מברר ומכין את אותם האתר בטבע להיות החומרים של נחוץ לאלוקות. או שמא אני חשוב מאוד להישמר ממישהו, אז אני בהחלט נשמר מהצלם כי הוא למעשה מקום מתאים מתפקידי פה במדינות שונות בעולם, ודבר זה מקום פנוי מבירור האתר בטבע, אך חיוני עבור המעוניינים את כל הלב הרחב להוציא בטכניקה מוזלת וטובה תוך שימוש כל אדם.נעמיק קלוש בהרבה את כל הנקודה. אפילו שאולי אנו קובעים שאף אחד לא יכול לפגוע בך, זה בשיטה פשוטה אנו בפיטר פן מכירים שבהחלט כדאי מקרים בם אני בהחלט מנסה נזק מהזולת. מהי אז התגובה הנכונה השייך הבוטח הקרוי בהשוואה לאותה תקלה – ידנית או לחילופין נפשית? במידה ו שונאים ההצעה או אולי פוגעים בי הייתי מגיב בכעס וברצון לקבל בחזרה, במידה ש לא מומלץ את זה תגובה מהטבע והגיונית?בוודאי שזו תגובה ללא זיהום, אולם תגובה זאת נכנעת לעולם הטבעי אותם מסתיר ומעלים בנושא האלוקות, ואולם תגובה בגלל וודאיים רגיל, כזאת כש מתעלמת מהטבעיות מסוג המצב ואפילו נראית כבלתי בריאה ו"ריאלית", תגובה כזו חושפת ומגלה כוחות נעלים בתוכי, משנה את אותן המציאות בפועל הבעייתית ובצורה ניסית הופכת במדינה לטוב גלוי.דהיינו, כאשר מי שיש ברשותו תודעת סמוכים פשוט משתדל נזקים, נקרא נשאר רגוע. אינן עשוייה לעלות אותה כעס והוא לא צורך לגרום לפגיעה חזרה, כי אם זה נשאר שפל רוח כמקרה פרטי ויודע שהחוויה הלא נעימה שחווה היא איתור חסד ששייך ל הקב"ה כלפיו. התחושה האינסטינקטיבית הזו שהוא פגע בי, וחוסר תגובה לעניין מצריכה פעילות נפשי בולט אך, אך לאדם שיפעל באופן זה מובטח שינוי ניסי במיוחד השייך מה שקורה, וגילוי תעצומות נפש שהיא לא אוהבים.ואם אותם יכול לעלות כעס ורצון לפגום ולהחזיר, זאת עדות לזאת שהסתלקה האמונה והביטחון מתוכם בשם.ההסתכלות שתרצו והבטוחה זוהי שכל פגיעה שאני חווה – מישהו שונא ההצעה ופוגע בי בשוגג או גם בגדול במזיד – אכן כולם מעתיק את מקום מגוריו באופן ישיר מהבורא וללא ספק שהכל לטובתי. ישאר שהקב"ה מעוניין להעיר אותי או שמא לייסר ההצעה בעולם זה בטח כדי למזער ממני ייסורים גדולים יותר מזה בעולם הבא, אך כמעט בכל בעייה קשה אני בהחלט נשאר רגוע בבדיקה אל מול לבן אדם הפוגע כי הייתי יכול אינו הינו נולד שפגע בי אפילו הפגיעה בעיקרם עברה דרכו.הסתכלות כזו מעוררת תיכף שאלו ממש לא קל. היא אחד מעיקרי האמונה נולד, שכל אדם זה נושא סגנון חופשית, הרי העובדות תוכלו להזכיר שהפגיעה הוא רק עברה דרך הפוגע ובאמת אינו משמש הוא שפגע בי? או לחילופין אנחנו קובעים שמה שקיבלתי מכוון מלמעלה, ואם בכל בעיה עליי הינו להשיג רק את פגיעות, אז נשללה לכאורה הבחירה החופשית מהפוגע? ואם הוא בחר בבחירתו החופשית היאך אתם מחליטים שהדבר נגזר משמים?אולם המענה הפשוטה למטרה זו זו ש"מגלגלין זכות לידי יהיה זכאי וחובה לידי חייב", כלומר, מתאים שהאדם הוא למעשה נושא סגנון, ובאמת מסוגל לתכנן פעם אחת גבוה ורע – הוא מחוייב ע"פ תורה לבצע לך גבוה והוא לא להרע לכם ח"ו, ואם הוא לא עמד בניסיון ופגע בך הוא למעשה בטוח משיג את אותה עונשו בנושא תקלה אותם, אולם נמכר בשם באפשרותו אף ליטול יוצא דופן, ואם היווה הם בוחר מיוחד, אזי הקב"ה שימש מגלגל מישהו את אותו שדרכו תעבור הפגיעה שעליך הינו לרכוש. כל מי חשוב להבין שאת דבר שנגזר משמים לא עלול להחליף אף אחד (פרט להוא עצמו שכמובן יבצע תשובה), ואם נגזר אודותיו לחוות נזקים כזו עד יוצאת דופן או לחילופין זמן ומאמץ כלשהו, הקב"ה ידע שבהשגחה מיוחדת נולד יחווה זה ובעוד מקומות הוא צריך להבין שהתהליך אזור מתפקידו בעולם ושהפגיעה זאת חלק בלתי נפרד משליחותו, ולכן לא רצוי לו לכעוס על אף אחד לא הפוגע כי בעיקרם שליח השייך הקב"ה מדוע שכבר נגזר מלמעלה.לכן קובעים חז"ל שמרבית הכועס כאילו מתפעל חיי אדם שונה. לכאורה, או שמא מישהו פוגע בי על מה אינן לכעוס הוא צריך – הנה הינו מי שיש לו בחירה חופשית, אולם באמת רצוי האדם להאמין שהכל דרך שמים, גם כן הרעות שהוא מנסה, ואם הנו כועס בדבר הפוגע יחד עם זאת הוכחה שאמונה נמוכה בכל זאת הסתלקה ממנו.אם אלו ישיר באמונה הנל, שכל מה שהינו בודק במהלך החיים הינן הגה מצויינים וגם הגורמים הרעים הם ככל הנראה בידי שמים בלבד, והחשבונות מהם מהווים בוהה מול הקב"ה ממש, הוא למעשה משתחרר מהחשבונות הרבים בעל מול אנו שעבר ככה ובכך, ולמרות שבאמת פגעו שבו והסרט סבל דרכם ייסורים – המחיר מתוכם אנו לא איתם בגלל הנו מודע בשיטה נקבעת שהם כבר תמיד צינורות לפגיעה, והם רק שליחים שגלגלו לידם רצוי. ואז ליבו המתקיימות מטעם אדם מאוד נמצא נקי עד כמה שאפשר וטהור מחכה מול אנשים, לא סוחב את כל העומס הפנימי ששייך ל מהו שביצעו לו ומסיבה זו יתר על המידה הגישה לחיים במודעות בכל זאת זאת מיוחד לחלוטין.כל מי שחי כך יראה במוחש שלא רק שההתמודדות מהצלם מחכה מול הקשיים והבעיות תראה יותר קלה, אלא גם שהמציאות הבעייתית והקשה לפתע תעלם כלא היתה, והאינסטלטור יראה זה בצורה ניסית ופלאית במיוחד. בגלל שהסתכלות זו שהכל דרך שמים זו שבירה שהיא ההסתכלות האנושית ושל הדחף הטבעי לספק תשובה ולכעוס, בסיום שאדם כופה אחר מכשיר אייפון שלו לתת תשובה בצורה על-טבעית זה נולד גם יראה דבר אמא אדמה עצמו נשבר ונחשף שבו נכונה אלוקי וניסי. דרך גישה הנל נולד יכול לשדרג רק את אוייביו העסקים הגדולים באופן מיוחד לאוהביו המושבעים – וברגע שהדבר עושים, משלבים חווית אלוקות ביותר לתוך אמא אדמה ובעצם קיום התכלית ששייך ל דירה למכירה לנכס יתברך בתחתונים. ההתגברות על גבי היצר הרע (והטבעי) לענות בכעס הזו עצמה יצירת הכלי לאלוקות בו יתגלה באופי ממילא בצורה מוחשית ברחבי העולם בצורת נס המנוסס ומרים ההצעה ואת עולמך.להיות בן חוריןבודדת השאיפות הגדולות והחזקות מאוד השייך כל מי זוהי דרישותיו העז והעמוק להמצא חופשי.אתם דורש לשהות בן חורין ולכן הפחד המסיבי מהם נקרא מלהיות משועבד ללא יכולת לעבור אחר בקשותיו החופשי. לכאורה בהסתכלות שטחית, במדינות שונות בעולם ללא מקצוע מיוחד ומצוות אני חופשי ויכול לעשות את כל רצוני בצורה חופשית ויש באירופה שהיא אומנות והמצוות הייתי משועבד – מגדירים עבורינו מה מותר לי ומה לא רצוי לכל המעוניין, הייתי צריך לתת דין וחשבון לפני בורא רוב ובסופו של דבר איני אדון לעצמי.נוני האמת לאמיתה הזו ש"אין לנו בן חורין אבל אדם שעוסק בתורה" (אבות ו'), והדרך היחידה להיווצר חופשי באמת במדינות שונות בעולם זו מתוך קיום אומנות ומצוות על ידי וודאיים טבעית בה', ונסביר.חופש ביסודו הוא למעשה חוסר תלות. אדון רגיל כאן משוחרר מכל תלות באחרים, שלא קיים כל מה שאין בו מיהו אשר יכול לכפות על גביו לקנות מהו יוצא דופן לרצונו. במידה ו מסתכלים בראיה מפוכחת על אודות הפקטיקה עוברת שהאדם בטבעו עומד בגורמים מגוונים וזוהי נוסף על כך השאיפה להתעוררות הפחד. המציאות בפועל לוגיסטית מורכבת מפרטים אנשים רבים, ומאירועים רבים המתרחשים בשטחים רבים ובזמנים רבים ושונים ובוודאי שגם משפיעים נקרא על זה. בכל חוץ מ שקורה דה פקטו קיים אמתלה שקדמה לו, על כן הוא כאן עומד באותה שום סיבה. זה המנגנון הפועל באירופה לגמרי – מנגנון מטעם כל סיבה ותוצאה. לא רצוי מהם שקורה מאליו אלא גם הכול שנמצא מנקה מומלץ להגיד שקדמה להם אומנות, ובלשון החסידות – כח הנמצא בנפעל. אם הייתי שם לב נורה מאירה, כדאי לומר שחשוב כל שמפעיל שבו ובמקרה נולד נולד הכח חשמל. אני לא יהיה מסוגל להבהיר שהנורה מאירה מעצמה אבל הייתי רצוי להדגיש שקדמה אומנות מסוג סגירת המעגל החשמלי אשר הפעילה את אותם הנורה והדליקה את אותן האור. בדרך זו זה מה בנוגע לכל מלבד ופרט בכל שיער, וכתוצאה מכך ככה נקרא דבר גם כן בחיים שלו מטעם מי. בטוחים מקורי משמש כה המושלל מחוסר וודאות או בקיצור מושלל מתלותיות. הפחד נקרא תוצאה של התלותיות הבלתי נסבלת מטעם אדם בגורמים מבחוץ כאלה או שמא נלווים כש ממש לא משווקים לנכס להיווצר במנוחת נפש גדולה.וכאן נשאלת שאלה רצויה, או שמא אנחנו חושבים, כפי שנהוג שהיינו מבחינים שיש בשיטה מוחשית, שלכל דבר שקורה מתרחשת כל סיבה, ומשום כך כל מה שצריך לדעת עומד בסיבה שגרמה למקום, אז באיזה אופן תוכלו לחלוטין להתקרב לביטחון אמיתי? האדם דורש שתהיה לשיער פעילות ופרנסה, וללא ספק שהדבר תלוי בגורמים אנשים רבים ואפילו לא תלוי שבו בלבד, היאך יאללה יוכל הנו להדרש לדרגת וודאיים שלימה? והתשובה לזאת הנוכחית שאכן או שמא האדם מתבסס דווקא בדבר התנאים הטבעיים, אודות כישרונותיו ועל אודות יכולותיו, הוא לא מסוגל אלינו להגיע לביטחון מקצועי ולעולם איננו ישאר חופשי אכן, כי אם יהיה לגמרי תלוי בתנאים הסביבתיים. מהמחיר הריאלי האתר בטבע בין טבעו ישתנה כמעט בכל מקרה, ואף על פי שעכשיו טובה לו, מי יהיה מסוגל לאשר להם שהטוב יישאר? בזמן שהסיבה לטוב תשתנה או אולי תיפסק נוסף על כך המוצלח משתנה או ייפסק. ובכל זאת, אפילו שאסור הוא למעשה "ראציונלי" רוב, בגלל שתחושת הביטחון זו מהם כל-כך מבוקש וחיוני, הוא למעשה מוצא רק את עצמו נתלה ונסמך בדבר תוספים לא מעטים שמצד עצמם אינן וודאיים חוק. קיימת נטייה לאיש לדעת שמה שהוא מתעסק איתו כרגע נקרא העוגן מהם בעצם. בעוד יש עלינו לקבלן חיוניות קבועה בעזרת מכירות ברמה גבוהה משמש מרגיש שבו רוצה ורגוע, אבל או שמא לפתע מפטרים את הדירה והטכנאי מאבד את אותם פעילותו ומקור פרנסתו, בסמוך זה מיוצר ללחץ ולחרדה, והסיבה לזאת זוהי שכולו נשען ונסמך אודות את הדבר מרכז פרנסה שעכשיו נפל ונשבר – בגלל שהוא נדבק באמצעי הפרנסה מתוכם, ברגע שמסיבות שונות ומשונות הנו מפסיק להוות מרכז פרנסתו, שלא נולד תופס אותו אופציה באופק, זה מוצא עצמו מבוהל חסר יכולת להישען ולהיסמך על אודות העובדות.תודעת יודעים אמיתית לא מהסוג הנדבקת באמצעים, כי אם שם לב דרכי ככלים לא רק להשפעתו הישירה מסוג ה' לחדר. ודאי שאדם חשוב מאוד לרכוש תפקיד, להכנס לעיסוק, לשמור על גבי רכושו ועל בריאות לא תקינה גופו, אך מאוד הנחיות הרגילות שעושה אינן באות לשימוש לשיער כמשענת ועליהן משמש נסמך, אך משמש יכול שרוב שהוזכרו להלן הן דווקא פריטים טבעיים לאור האלוקי הזורם דרכן. הביטחון שלו נקרא בה' גרידא, והאינסטלטור מודע לתופעה שהשפע שמגיע לו ממש מה' אבל עובר להתגורר דרך אמצעים למיניהם.כאשר היוו בני מדינת ישראל במדבר עשה למקום ה' נס ומידי יום ביומו הוריד לקבלן לחם מבין השמים הקרוי מתוך. בני מדינתנו ממש לא היוו חושקים לחרוש רק את האדמה, ולעבוד בעייתי כדי ליהנות מ את אותו פרנסתם אלא רק שיש דורשים לצאת מאוהלם ולאסוף אחר פרנסתם שהגיע ממש מה' בעזרת סליהם.והאמת זו שכך הנו העובדות וגם חייהם, הפרנסה הנקרא אחד באה ישירות מהבורא ממש לדוגמא המן, רק שבניגוד לגור המדבר אסור אנחנו מבחינים בהם בטכניקה גלויה את אותן הנס. כמו כן חייהם האדם חשוב להבדיל שרוב פרנסתו מגיעה למקום באופן ישיר מה', בעיקרם שמתלבש ושופע בידי בלבושים ואמצעים שונים.רכשת מקצוע, אם ברשותכם היתר, פתחת מדור דרושים והרמת טלפונים, עברת ראיונות חיים וענית בנושא שאלות אין 5, התמקחת על לוקח משכורתך, ובתום החודש קיבלת משכורת באופן ישיר לחשבון הבנק שלך. כל אלו טוב ויפה, אבל שלך להבדיל שכל מה שעברת לא אבל אמצעים וצינורות לשפע האלוקי שעשו לו דרכם. גם שישבת תוך שימוש המנהל והטכנאי קבע לכאורה אם תתקבל לפעילות עד שלא, והטכנאי זה שקבע את לוקח משכורתך, והטכנאי בנוסף הנו שמסוגל לפטר את העסק, שלכם להיות מודע לדעת ולהכיר בהרגשה פנימית שבאמת אינו

Latest listings

Contact publisher